Kole lugu: noor inglise ema pandi kunstlikku koomasse pärast seda, kui tal tekkis pärast teist Pfizeri vaktsiinidoosi kohutav allergiline reaktsioon

25-aastane inglise ema oleks vaktsineerimise tagajärjel peaaegu surnud, kui tal tekkis pärast Pfizer-BioNTechi koroonavaktsiini teist doosi äge allergiline reaktsioon, mida kutsutakse anafülaktiliseks šokiks.

Noorel naisel oli kokku 14 anafülaktilise šoki hoogu, enne kui ta pandi haiglas kunstlikku koomasse, et tema elu päästa. Ühtlasi sai Hampshire’ist pärit Kirsty krambihoo ja ta vigastas oma rannet, jalga ja põseluud, kui kukkus trepist alla, vahendab Daily Mail.

Kuigi Kirsty oleks vaktsineerimise tagajärjel peaaegu surnud, soovitab ta lasta kõigil end vaktsineerida, kuna ta töötab meditsiiniõena ja seisab rahvatervise eest.

Naine ise imestab ägedat reaktsiooni, kuna tal pole varem allergiaid olnud. Kõik käis väga järsku – ühel hetkel tundis ta end suurepäraselt, ja siis võitles haiglas oma elu eest.

Naisel tekkis äge allergiline reaktsioon 20 minutit pärast teist vaktsiinidoosi – tema keel paistetas üles ja ta hakkas hingeldama. Naise šokihood jätkusid haiglas, mistõttu pandi ta kunstlikku koomasse ja viidi üle intensiivi.

Naine oli enne kunstlikku koomasse panekut hirmul, et ei näe enam kunagi oma tütart. Naine jättis juba perele juhtnöörid, mida teha siis, kui teda enam pole.

Ägedad allergilised reaktsioonid on Pfizer-BioNTechi koroonavaktsiini puhul siiski väga haruldased. Allergilistel inimestel soovitatakse siiski loobuda enda vaktsineerimisest.

Allergianähud on näiteks sügelev nahalööve, hingamisraskused ja näo või keele paistetus.

Kommentaarid
(Külastatud 977 korda, 1 külastust täna)