Uuring: koroonavaktsiin rikub põhiliselt nende naiste menstruaaltsükli, kes on pillide peal

Koroonavaktsiin rikub põhiliselt nende naiste menstruaaltsükli, kes on antibeebipillide peal, selgub värskest, Suurbritannias läbi viidud uuringust.

Tuhanded vaktsineeritud naised kaebavad, kuidas nende menstruaaltsükkel on pärast vaktsineerimist rikutud. Menopausil naised kurdavad, kuidas neil esineb vaginaalne verejooks, vahendab Daily Mail.

Imperial College Londoni teadlased uurisid 1200 naist ja tegid kindlaks, et on olemas kindel seos koroona vastu vaktsineerimise ja menstruaalhäirete vahel.

Ühtlasi tegid teadlased kindlaks, et antibeebipillide peal olevate naiste menstruaalhäired olid pärast vaktsineerimist suuremad. Vaktsineeritud olid saanud kolme Suurbritannias kasutatud vaktsiini: AstraZeneca, Pfizer ja Moderna.

Ühtlasi näitas uuring, et endometrioosiga naistel, kellel paikneb emaka limaskesta (endomeetriumi) sarnane kude kolletena väljaspool emakat, olid menstruaalhäired suuremad.

Samuti olid menstruaalhäired suuremad polütsüstilise munasarjade sündroomiga naistel.

Praegu pole veel teada, miks pillide peal olevate naiste menstruaalhäired on pärast vaktsineerimist suuremad. Üks võimalik põhjus on selles, et pillide peal muutub menstruatsioon väga regulaarseks ja pille võtvad naised märkavad muutusi paremini.

Kommentaarid
(Külastatud 388 korda, 1 külastust täna)