Briti naised hädas – koroonavaktsiin on muutnud menstruatsiooni väga valulikuks

Suurbritannias on alustatud uurimist, kuna 30 000 naist kaebavad, et nende menstruatsioon on muutunud koroonavaktsiini tagajärjel ebaregulaarseks või valulikuks.

Probleemid on seotud Pfizeri, AstraZeneca ja Moderna koroonavaktsiinidega. Kaebustest pole välja tulnud probleeme viljakusega, vahendab Daily Mail.

Praegu pole veel ametlikult tunnistatud seost vaktsiinide ja menstruatsioonihäirete vahel, aga seda uuritakse. Samas on võimalik, et koroonavaktsiin käivitab organismis immuunreaktsiooni, mis mõjutab menstruaaltsüklit.

Arvatakse ka seda, et 30 000 on vaid jäämäe tipp ning probleeme on tegelikkuses palju enamatel naistel. Seos vaktsiini ja menstruaaltsükli häirete vahel on vaja välja selgitada, sest paljud naised lähtuvad menstruaaltsüklist, et planeerida rasestumist või sellest hoiduda.

Ühtlasi uuritakse kaebusi, mis on seotud ootamatute vaginaalsete verejooksudega pärast vaktsineerimist. Samas rõhutatakse, et valdaval enamusel naistest probleemid menstruaaltsükliga kaovad mõne aja möödudes.

Probleeme menstruaaltsükliga on tuvastatud ka neil naistel, kes on põdenud koroonat. Samas pole veel leitud tõendeid selle kohta, et vaktsiin mõjutaks viljakust või võimet lapsi saada.

Praegu uuritakse ka võimalikku seost vaktsiinide ja nurisünnituste vahel.

30,000 women have reported period disruption after getting a Covid jab

Issues including painful periods and irregular menstrual cycles were reported Most women who experienced them said their cycles quickly returned to normal Period issues were noted after receiving Pfizer, AstraZeneca and Moderna jabs Have your periods been affected by the Covid jab?

Kommentaarid
(Külastatud 792 korda, 1 külastust täna)