Kole lugu: Koroonaviiruses laps hakkas pärast ibuprofeeni andmist värisema, hingeldama ja oksendama

Vanemad andsid Inglismaal 4-aastasele koroonaviiruses tüdrukule ravimina ibuprofeeni, mille tagajärjel hakkas laps värisema, hingeldama ja oksendama. Tüdruku kasuisa soovitab teistel vanematel lastele ibuprofeeni koroonaviirusega mitte anda.

Kasuisa Dan rääkis, et pärast ravimi andmist tütrel Amelial palavik hoopis tõusis, ta hakkas üle kere värisema ja hingeldama ning lõpuks laps oksendas, vahendab Daily Mail.

Ibuprofeeni eest seoses koroonaviirusega hoiatas mõned päevad tagasi ka Prantsuse terviseminister Olivier Veran, kes on hariduselt arst. Ta ütles, et ibuprofeen võib koroonaviiruse puhul põletikku süvendada. Veran ütles, et palaviku vastu võib anda paratsetamooli.

Dan on edastanud sotsiaalmeedias sõnumi, kus hoiatab teisi vanemaid ibuprofeeni eest. Ta kirjeldab, kuidas pärast ibuprofeeni (Nurofen) andmist kerkis lapsel palavik 38 pealt 39,4 peale. Lapsele kutsuti kiirabi ja arstid tõid palaviku veidi alla. Pärast andsid vanemad lapsele Calpoli (paratsetamool) ja lapse olukord hakkas paranema.

(Külastatud 9,016 korda, 1 külastust täna)

Kommentaarid

kommentaarid