Piia ostis 15-aastasele tütrele Starbucksi särgi, aga midagi läks valesti

Soomlanna Piia ostis oma 15-aastasele tütrele reisil olles Starbucksi särgi, aga lähemal uurimisel selgus, et midagi on valesti.

Piia Heikkilä on hetkel Taimaal reisil ja ta oli Skype’i kaudu ühenduses oma tütrega. Ühtlasi näitas ta tütrele särki, mille oli reisilt kaasa ostnud. Kui nad koos särki lähemalt uurisid, selgus, et see pole päris „see”. Piia ütles MTV-le, et ta oli ostnud särgi, et tütar saaks selle panna selga oma esimesele välisreisile.

Piiale meenus, et müüja oli veel imestanud, kui ta rääkis, et ostab särgi oma tütrele. Hiljem selguski, et särgil polnud päris õige Starbucksi logo.

Teistsuguse logoga särk. Kujutis: Facebook

Jätkuvalt Taimaal viibiv Piia pole tütrele veel õiget Starbucksi särki leidnud, aga ta loodab, et leiab selle, nii et tütar saab korralikuma särgiga reisile minna.

Piia osti 15-vuotiaalle tyttärelleen “Starbucks”-paidan – huomaatko, missä meni vikaan?

Piian paitavalinta ei tällä kertaa todellakaan mennyt niin kuin Strömsössä. Amerikkalainen kahvilaketju Starbucks on tänä päivänä erityisen trendikäs nuorten keskuudessa. Starbucks-huuma on levinnyt pikku hiljaa myös Suomeen, kun ketjun ensimmäinen kahvila avattiin Helsinki-Vantaan lentoasemalla vuonna 2012. – Kehuskelin myyjälle, että tämä tulee mun tytölle. Mahtoi ihmetellä, Piia nauraa.

(Visited 309 times, 1 visits today)

Kommentaarid

kommentaarid