Mees jäi Soomes kinni automaatpesulasse, klienditeenindus ei vastanud, aga ta pääses ise välja

37-aastane Nokia mees elas nädalavahetusel üle olukorra, kus iseteeninduslik automaatpesula jäi poole pesu peal seisma. Mees üritas helistada klienditeenindusse, aga seal ei vastanud keegi 20 miunuti jooksul. Siis otsustas mees ise väljuda tagavaraväljapääsu kaudu.

ABC-automaatpesulad kuuluvad Soomes S-grupile. Firmast vastati, et pesulad on töökindlad ja selliseid olukordi ei tohiks juhtuda. Teisalt näitab programmi seiskumine turvalisust. Automaatika peatab pesu, kui ilmneb viga ja auto on ohus, vahendab Iltalehti.

Enamasti ei tohiks klienditeeninduse ooteaeg nii pikk olla. Tegemist on õnnetu juhtumiga, aga selliseid tuleb ette haruharva. Ettevõte selgitab välja, miks juhtus nii, et klient ei saanud telefoni teel abi. Pesulad on teenindusjaamade juures, nii et kui midagi juhtub, peaks abi kiiresti saabuma. Automaatpesulad on avatud ööpäevaringselt.

Mies jäi jumiin autonpesuautomaattiin – jonotti asiakaspalvelussa liki puoli tuntia ennen kuin otti ohjat omiin käsiinsä

Mies yritti soittaa asiakaspalveluun, mutta joutui lopulta hankkiutumaan ulos pesuhallista omin neuvoin. Nokialainen 37-vuotias mies koki viikonloppuna epämiellyttävän yllätyksen itsepalveluna toimivassa autopesuautomaatissa, kun pesu yhtäkkiä keskeytyi kesken ohjelman. Mies yritti soittaa asiakaspalveluun, mutta lopulta yli 20 minuuttia kestäneen jonotuksen jälkeen suoriutui hallista omin avuin hätäuloskäynnin kautta.

Kommentaarid
(Külastatud 304 korda, 1 külastust täna)